keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Meille tulee kesäkuussa vauva

Rv 10+5: Tänään oli aikainen herätys kihlajaisiin. Aamulla oli paljon leivottavaa, siivottavaa ja järjesteltävää. Kun kaikki vieraat olivat saapuneet paikalle, niin tehtiin lahjojen esittelykierros. Saatiin todella paljon rahaa ja lahjoja, niitäkin mitä oltiin toivottu. Kiitos kaikille <3 Lahjojen avaamisen jälkeen oli aika ottaa yhteiskuva kun kaikki olivat olohuoneessa koolla. Yhteiskuvan yhteydessä kerrottiin yllätyksenä vauvauutiset meidän perheille, kun kaikki olivat niin keskittyneinä kameraan päin ja otettiinkin pelkkää videokuvaa ja saatiin kaikkien reaktiot videolle taltioitua. Hetken aikaa väki luuli että kyse oli taas jostain Matiaksen vitsistä. Mutta hetkeä myöhemmin ihmiset alkoivat onnitella ja halailla meitä! Tunteet nousivat ja aloin itkeä kun mummi tuli minua halaamaan ja onnittelemaan. Hän oli kuulemma odottanut tätä pitkään! Kaikki olivat onnellisia ja oli niin helpottavaa ja ihanaa puhua ja avautua perheille. Juhlat olivat menestys. :)

Rv 10+6: Äiti linkitteli mulle heti aamusta tori sivustolta hoitopöytä vaihtoehtoja. Haha hauskaa! Ainiin, soitettiin illalla juhlien jälkeen mun isille joka olikin mumman luona Sipoossa. Soitettiin Matiaksen kanssa yhdessä kaijutin puhelu, vaihettiin kuulumiset ja kysyin jos isi voisi mennä mumman lähettyville ja laittaa myös itse kaijuttimen päälle. Tervehdettiin mummaa ja kerrottiin sitten että meille tulee kesäkuussa vauva. Reaktio oli aika räjähtävä! Molemmat kuulostivan niin onnelisilta ja iloisilta tästä uutisesta. Isi kyseli sitten heti miten pitkällä olen ja miten olen voinut. Siinä juteltiin aiheesta hetken aikaa ja käski mua soittamaan hänelle heti ensimmäisen ultan jälkeen. Tottakai soitetaan. Soittolistalla on jo tusina ihmisiä. :)



Rv 11+0: Täysin tavallinen päivä töissä kera väsymyksen ja jatkuvan ruokahalun.

Rv 11+1: Nukuin tosi pitkään kun yöllä olin vähän valvonut, päivittänyt blogia ja katsonyt gg:tä. Täytyy syödä paljon ja usein, muuten alkaa heikottamaan. Äidin mies laittoi mulle tänään viestiä että he olivat ostaneet mulle raskausajan masuvyön eli turvavyön alentajan autoon. Ihanaa! Olin niin innoissani. Masuvyö oli eka ostos ulkopuolisilta meidän vauvalle.

Rv 11+2: Kävin aamulla labrassa. Vein virtsanäytteet ja otettiin verinäytteet, viikon päästä olevaa np-ultraa varten. Mummi soitti mulle päivällä ja kyseli jos synnyttäisin sittenkin Hyvinkäällä. Äitikin on sitä ehdotellut. Molemmat kehuivat mulle miten kehuttu paikka Hyvinkäällä on synnyttää. Mutta kerroin että tällä hetkellä olen menossa hämeenlinnaan synnyttämään ja katson mun fiiliksiä ensiviikon ultran jälkeen. Mitä mieltä oon paikasta ja vaikuttaako se siltä paikalta missä haluan synnyttää.

Rv 11+3: Aamulla myöhästyin töistä kun työmatkalla oli sattunut onnettomuus. Onneksi en kuitenkaan ollut ainoa jolle kävin näin. Töiden jälkeen menin kotiin ja ruuan jälkeen valmistauduin pikkujoulukeikalle. Pikkujoulut olivat Konecranesin tiloissa. Soitto meni hyvin ja ruoka oli niin hyvää. Äiti haki mulle kolmesti lisää hedelmiä kun muut söivät kakkua. Nam! Sieltä mentiin kotiin, katsottiin salkkareita mitä jaksettiin ja mentiin nukkumaan. Jalat ovat tosi kipeät ja niitä särkee..!

Rv 11+4: Ah ihana lauantai aamu ja aamupala yhdessä kullan kanssa rauhassa. Käytiin kaupassa ja ostettiin mulle Samsun galaxy s4 puhelin, jonka Matias oli ostanut myös itselleen kaksi päivää aiemmin. Kello 13 haettiin minun pikkusiskoni koulusta ja mentiin Instrumentariumiin sovittelemaan ja valitsemaan siskolle uusia silmälaseja. Ostettiin uudet puhelimenkuoret ja mun serkulle yo lahja. Vietiin sisko kotiin ja mentiin takaisin Riksuun kotiin kolmeksi saunaan. Päivälliseksi syötiin tortilloja. Illalla vuokrattiin hyvä kauhupätkä Elisa viihteestä, minkä kulta oli ostanyt meille yllärinä aiemmin viikolla. Illalla paistoin pikkulettuja ja olo oli todella epämukava koko illan. Hirveä turvoitus ja olo oli kuin ilmapallolla... :(

Rv 11+5: Olo on nyt parempi. Vatta toimii taas, vähän ehkä liiankin paljon. Olo on väsynyt ja nuutunut. Käytiin ruokakaupassa ja ostettiin meille joulukalenterit ja adventtikynttilä. Iltapäivällä mentiin Matiaksen vanhemmille, Matiaksen isän nimipäiville. Vietiin nimpparisankarille lakritsia! Anoppi oli leiponut hyvää suolaista piirakkaa. Kotimatkalla vietiin Matiaksen mummo kotiin joka asuuu tuossa naapurissa. Kotona syötiin naudanlihapihvit, salaattia ja perunoita. Epäilen että mulla on hiivatulehdus.. -.-

4 kommenttia:

  1. Jee, huomasin vasta nyt että oot takas täällä! Mahtavaa! 8) täällä odotellaan plussaa vieläkin :) reilu viikon päästä ajattelin testailla ;) (kirjottelin sulle siis sillon oisko ekaan tai tokaan postaukseen että täällä yritetään... :D)
    -johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuuh täällä taas ja muistan kyllä! :) Mä pidän sulle peukkuja! <3

      Poista
    2. Plussa tuli eilen! <3 en voi uskoa! :D
      -Johanna

      Poista
    3. Voih että!!!<3 Onneksi olkoon!! :)) Oon niin onnellinen teidän puolesta!! :)) Ihana uutinen! Paljon onnea ja terveyttä teille kaikille <3

      Poista