tiistai 12. toukokuuta 2015

Ensimmäinen oikea supistus

Tässä on alkuun vähän huonolaatuinen instagram kuva uusista hiuksista.
Instagram kuviani voit seurata täältä: www.instagram.com/sandraaaaaaw/
 

Rv 33+1:
Äiti ja isosisko kävivät mun luona kylässä, tai oikeastaan käytiin kolmisten ostoksilla ja ostin mm. keltaisen Ainu ensipupun meidän vauvalle. <3

Rv 33+2:
Mulla oli aamuyöstä ensimmäinen oikea supistus mikä kesti noin puoli minuuttia. Heräsin kipuun ja sattui niin paljon ettei makuultaan pystynyt olemaan ja istualteen ähkin kivusta. Supistuksen jälkeen olo oli jotenkin todella hyvä ja rentoutunut. Vaikka pelkäsin että kohta tulee seuraava supistus. Herätin tämän jälkeen Matiaksen ja kerroin että mulla tuli juuri äsken ensimmäinen supistus. Matias raukka unisena vastasi: ''Mitä se tarkoittaa, ei saatana, nyt pitää nukkua.'' Vastasin että ei se tarkoita mitään jos ei tule uudestaan. Matias kommentoi siihen että ''hyvä'' ja nukahti samantien eikä edes aamulla muistanut väsyneenä koko asiaa. Mua nauratti Matiaksen unenpöpperöinen vastaus, se oli niin suloinen! No mä jäin vahtimaan kelloa, valvomaan ja odottamaan seuraavaa supistusta mitä ei sitten onneksi missään vaiheessa tullutkaan. :)

Rv 33+3: Vappupäivä ja käytiin tyttökavereiden kanssa vappu brunssilla Hyvinkään Marttiinassa. Todella hyvää ruokaa oli. :)

Rv 33+4: Voi jukra miten ihanaa, tänään juhlittiin mun vauvakutsuja mutta teen niistä teille jossain vaiheessa kokonaan erillisen postauksen! :)

Rv 33+5: Tämä päivä oli pyhitetty kokonaan vaippakakkujen ja muiden eilisten lahjojen purkamiseen ja paikoileen laittamiseen. Huomenna molemmat siskot lähtevät Espanjaan.

Rv 33+6: Mun varpaat ja sormet ovat niin kipeät! Niiden niveliä särkee päivästä toiseen. Jalat väsyvät ja kipeytyvät todella nopeasti kävelystä. En pysty napsuttamaan sormia kun nivelet ovat turvoituksesta todella hellänä.

Rv 34+0: Ihanaa kävin tänään kampaajalla! Oon niin tyytyväinen lopputulokseen. Varasin ajan parturi kampaamo Hyrinästä eli paikasta jossa Hyrian opiskelijat työskentelevät. Moni värjäyksen ja hiusten leikkauksen hinnaksi jäi vain 40 euroa. Nyt mulla on ihanat, lyhyet ja helpot kotiäiti hiukset! Uusi hiustyyli toi mukavaa vaihtelua. :)

Rv 34+1: Mulla oli tänään vika hammaslääkäri käynti eli hammaskivien poisto! Olin käynyt viimeksi suunpuhdistuksessa vuonna 2011 ja tää käynti oli todella kivulias. Suuhygienistin hanskat oli ihan veressa, kaikki työkalutkin ja suussa maistui vain veri. Ikenet olivat kipeät koko loppu päivän..

Rv 34+2:
Viikonloppuna juhlitaan meidän vuosipäivää. Meille tulee 2 vuotta seurustelua täyteen ja varattiin sen kunniaksi hotelliyö Tampereelta. Ollaan tehty Tampere reissu joka vuosi ja siitä on tullut jo mukava tapa. Pieni romanttinen irtiotto arjesta. Tänä vuonna emme mene sinne kesällä ja reissu on muutenkin paljon rennompi ja rauhallisempi kuin aiempina vuosina. Ei ole varmaan vaikeeta arvata minkä takia. :)

Rv 34+3:
Olin ihan super väsynyt koko aamupäivän ja nukuinkin pienet päiväunet sohvalla samalla kun Matias pelasi pleikkaria. Matias oli illan urheilukerhon kokouksessa ja keilaamassa. Mä kävin kirpputorilla ostamassa muutamat perhos taulut, apteekista ja prismasta ostin uusia ihonhoito tuotteita. Huominen reissu jännittää! Tulee niin kivaa kullan kanssa!


3 kommenttia:

  1. toi hotelli yö kuulostaa niin kivalta, oon ite haaveillu semmoisesta että kerkeis vielä ennen kuin poksahtaa :D

    VastaaPoista
  2. Lisää postauksia pliis! :)

    VastaaPoista
  3. Huomasinkin Instagrammista, että vauva on jo syntynyt :) Paljon onnea teille!

    VastaaPoista