maanantai 10. marraskuuta 2014

Olo oli niin onnellinen ja iloinen

Huomenna on rv 9+0 ja ensimmäinen neuvola heti aamulla, iik! Kyllä jännittää, en tiedä miksi, mutta sinne on kyllä ihana vihdoin päästä. Huomenna on myös tasan viikko ensimmäiseen lääkärinkäyntiin. Mieheni tulee mukaan ja haluaa osallistua kaikkeen mahdolliseen. Nyt kerron teille unohtumattomasta viikonlopustani. Ihanaa viikkoa teille kaikille!


 
Rv 8+0: Viikon päästä on ensimmäinen neuvolakäynti. Olo on todella onnellinen ja väsynyt. 

Rv 8+1: Olo on suht normaali. Mutta palelen herkästi ja kärsin vahvasta väsymyksestä.


Rv 8+2: Kohdussa tuntuu pientä nipistelyä. Illalla nukkumaan menneessä oksetti vähän. Ruokahalu on todella suuri.

Rv 8+3: Töissä oli ärsyttävä päivä, mutta onneksi tänään alkoi mun synttäri viikonloppu. Kotona nukuin 2 tunnin päiväunet, jonka jälkeen valmistauduttiin ja lähdettiin Hyvinkäälle mun yllätyssynttäreille. Matias vei mut Willan Momento ravintolaan syömään ja paikan päällä oli odottamassa meidän ystäviä! Matias oli varannut meille pöydän 7 hengelle. Minä söin lehtipihvin perunamuusilla ja isosiskoni kommentoi mun ruokahalua kun olin jo syönyt kaiken kun muut vielä söivät omiaansa. Ruoan jälkeen porukka vei mut vielä yllätyksenä keilaamaan. Oli kyllä ihana ja hauska ilta! Pelin jälkeen lähdettiin kotiin nukkumaan. Huomenna on aikainen herätys, mutta en tiedä minne.. <3

 
Rv 8+4: Tänään herättiin klo 10:00, pakattiin, syötiin aamupala, laittauduttiin ja lähdettiin auton pakkauksen jälkeen ajamaan. Mä en tiennyt minne Matias oli mua viemässä ja yllätyin kun ei käännyttykkään Tampereen motarillle vaan Helsinkiin päin. No, saavuttiin sitten Flamingoon ja kulta oli synttärilahjaksi varannut meille hotellihuoneen kylpyammeella ja näköalalla. Lisäksi se oli ostanut meille kylpylä+spa paketin. Kun oltiin viety laukut huoneeseen niin mentiin kiertämään Jumboa. Ostettiin Matiakselle Adidaksen kollarit, appiukolle Campari pullo isänpäivälahjaksi ja kynttilänteko tarvikkeita. Kun oltiin kierretty kauppakeskus lävitte, nii,n lopuksi käytiin syömässä yhdessä ihanassa italialaisessa ravintolassa ja syötiin herkulliset pasta-annokset. Ruoan jälkeen mentiin hotellihuoneen kautta kylpylään. Oltiin niin innoissamme! Mentiin k-20 kylpylä alueelle ja paikka oli todella upea! Niin rauhallinen, tunnelmallinen ja hiljainen paikka rentoutumiseen. Varsinkin pariskunnille. Sielä oli monia eri seurustelu altaita, erilaisia saunoja ja baaritiskiltä haettiin hot mango drinkit. Ne oli chilin ansiosta vähän turhankin tulisia... :) Tämän kaiken lisäksi rakkaani oli ostanut meille spa hoidon nimeltään simpukkapeti. En ollut ennen kuullutkaan moisesta hoidosta, mutta se oli tosi rentoittavaa ja ihanaa kun sai olla vain kahden kesken. TÄÄLTÄ näet videona, että millaisesta hoidosta on kyse. Hoidon jälkeen meille tarjoiltiin parantavaa teetä ja pahoja kuivattuja hedelmiä. Kylpylässä viihdyttiin kolme tuntia ja oltaisiin viihdytty vielä kauemmin jos ei olisi ollut muutakin ohjelmaa. 

 

Kylpylästä kun saavuttiin takaisin hotellihuoneelle niin käytiin suihkussa pesulla ja valmistauduttiin illalliselle. Mentiin taas italialaiseen mutta kuitenkin eri ravintolaan. Sielä mä söin bbq-hampparin ja Matias söi naudan sisäfile pihvin mediumina. Namskis! Ravintolassa mulla alkoi vähän särkeä päätä ja ruuan jälkeen oli vähän heikko happi ja lievä oksettava olo. Heikottava olo jatkuikin aamuun saakka. Lisäksi mun vasenta nänniä on kutittanut viimeiset kolme päivää.


 
Palattiin takaisin hotellihuoneelle katselemaan telkkaria ja syömään päivällä ostamia karkkeja. Tähän menneessä mulla oli mennyt rahaa vain omaan karkkipussiin. Kello oli jo puoltayön kun Matias ilmoitti että hänellä on mulle vielä yksi lahja annettavana ja nauraen menin vessaan odottelemaan niinkuin herra käski. Hetken odotteltuani olin käynyt mielessäni kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi mitä tulee tapahtumaan. Laitoin hiukset kauniimmin ja menin takaisin Matiaksen luo. Siellä se odottikin mua kynttilänvalossa ja olin ihan ällikällä lyöty! Matias kysyi multa että tiedätkö mitä nyt tapahtuu. Sanoin ''En'' ja aloin itkeä. Samalla Matias polvistui mun eteen. Fiilis oli sanoinkuvaamaton, nytkö se jo tapahtuu, ihanaa! Matias piti mulle pitkän ja tunteikkaan puheen suoraan sydänmestä. Se oli kaunis hetki ja niin pitkä, että ehdin nauraakkin itkujen välissä. Sitten se puhe huipentui siihen kuuluisaan kysymykseen mitä olen odottanut koko ikäni. Ja vastauksena sanoin: ''Kyllä. Mä tulen sun vaimoksi!'' Laitettiin sormukset toisillemme ja näin oltiin kihloissa ja menossa naimisiin. Olo oli niin onnellinen ja iloinen. Samalla yllättynyt ja häkeltynyt! Kyllä toi mun mies, kihlattu osaa aina yllättää. Sunnuntaina oli kyllä aihetta juhlaan monesta eri syystä. Täytin 21 vuotta, seurustelua tuli täyteen 1,5 vuotta, isänpäivä ja mentiin kihloihin. Rakastan sua Matias, tuun aina rakastamaan sua! <3


6 kommenttia:

  1. Sulla on kiva blogi!! Jään kyllä seuraamaan. Olen saman ikäinen ja juuri samassa vaiheessa raskaana. :) ei haittaa vaikka tiheämpään tahtiin laitat postauksia :D niin ja onnea kihlauksesta!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti ja tervetuloa! Kirjoittelen tänne aina kun on ylimääräistä aikaa :) Oih, onnea sinullekkin! <3 Miten jakselet? :)

      Poista
  2. oho, en tiennykkään että miehet osaa nykyään järjestää noin onnistuneita synttäripäiviä! :DD onnea paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Toi mun mies onkin timantti ja saa mut aina tuntemaan itseni tärkeäksi. :) Tälläset herrasmiehet ovat harvassa ja jokainen nainen ansaitsisi tälläistä kohtelua omalta kumppaniltaan sanon minä!

      Poista
  3. Oho, nuita mun kommentteja oli tullu sitte useampi tuonne edelliseen postaukseenki. :D yritin aina kirjottaa ja se hävis johonki. Se on näköjään lähettäny ne kaikki :D mut hyvin oon jaksellut, ei oo oikeestaan minkäänlaisia oireita. Väsymystä ja mahatuntemuksia jonkin verran. Ensimmäisessä neuvolassa ollaa käyty ja nyt odotellaan malttamattomina ensimmäistä ultraa. Ehkä tämän sitten alkaa uskomaan todeksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ei se haittaa! :D Vähän mietinkin kun oli niin saman oloisia viestejä tullut XD No kiva juttu! Ihan samat kuviot täälä :) Jaksuja sulle!

      Poista