tiistai 1. syyskuuta 2015

Isin syntymäpäivä

Matias täytti elokuussa 26 vuotta ja pidettiin sen kunniaksi kahvikutsut perheiden kesken. Leivoin elämäni ensimmäiset mustikkapiirakat kinuskikissan reseptillä, käyttäen mascarpone juustoa ja ai että oli hyvää! Lahjaksi Matu sai muunmuassa allaolevan paidan, jonka mun sisko miehensä kanssa teki, muokkasi kuvan Matiaksesta ja painatti sen paitaan. Aika hauska ja sopi hyvin Paten juhlavaatteisiin, heh! Mä tilasin Matiakselle lahjaksi eväsrasian töihin missä oli kuva Patesta supermies asussa. Sekin sai paljon kehuja, kysymyksiä ja ihailua. Valitettavasti mulla ei ole nyt kuvaa siitä teille. Lisäksi Matias sai/me saimme mölkyn, paistopihdit ja sieniä!



Ylläolevassa kuvassa Pate on isoäidin sylissä ja toisessa kuvassa Patella on ilmeisen hauskaa katella isiä. :) Vauvalla oli juhlissa päällä H&M ostettu paita ja shortsit on tulijainen isoisoäidiltä Espanjan matkalta. Mumma lähtee Espanjaan taas tämänviikon sunnuntaina, ties kuinka pitkäksi aikaa niin mennään vielä lauantaina perheen kanssa kylään iso-mummaa moikkaamaan.

Tämä alin kuva on ihanin kuva mitä mä oon Patesta ikinä nähnyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti