keskiviikko 26. elokuuta 2015

Sandra Maurin sylissä ja Pate Mauri Sandran sylissä

Olin jo lajitellut tuon asun pois mentäviin vaatteisiin. Se oli tyttömäinen ja epäkäytännöllinen, vaikka kuinka hieno olikin, rusettineen kaikkineen. Tuo puku jonka vauvana lahjaksi sain, oli jo Hyvinkäällä äitini kotona matkalla isosiskolleni, kunnes järjestelin valokuva-albumeitani ja törmäsin allaolevaan kuvaan. Siinä minä olen Äijän sylissä lapsuuskodissani. Isäni isän sylkyssä. En tiedä minkä ikäinen olen, mutta syntyessäni olin 4,5kg ja Pate on tuossa kuvassa 6kg, joten veikkaisin että olen 1kk ikäinen ja Pate on kuvassa 3kk vanha. Kuvan nähtyäni tiesin että mun on aivan pakko ottaa vastaavanlainen kuva lapseni kanssa! :) Hyvinkää reissulla nappaistiin asu mukaan ja Matias otti kuvat musta ja Pate Maurista. <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti