tiistai 8. joulukuuta 2015

Ostoksia

Luhdan pyyhkeet 10e/kpl, Marimekko servetit 1,80e/kpl, huovat olivat 4 euroa,
 kynttilä lähti puoleen hintaan ja pojalle löytyi kaksi hauskaa paitaa. :)


Alla oleva kahvipurkki löytyi vihdoin pitkän etsinnän jälkeen Iittala outletista. Oon metsästänyt tota monta kuukautta ja Matias sanoi että hän haluaa ostaa sen mulle vaikka en kahvia juokkaan, mutta kun oon niin pitkään tota purkkia ihaillut ja siitä puhunut.


Joulukuu on edennyt jo pitkälle ja itsenäisyyspäivän vietto sujui kivasti yhdessä Matiaksen vanhempien ja mun puolen perheen kanssa. Sää on kyllä todella ankea mutta kotona on ihana luoda joulutunnelmaa kynttilöillä, joulusisustuksella ja leipomisella. Tänään olisi tarkoitus lähteä käymään kirpputorilla pitkästä aikaa ja samalla käydään pojan kanssa ostamassa kaupasta piparkakkutaikinaa.. nami nami!


Tällainen hauska näky mua odotti yksi aamu kun kävin tekemässä vauvalle puuron niin jätkä oli silläaikaa kääntynyt erisuuntaan ja oli mahalteen pandakarhun alla. :D

2 kommenttia:

  1. Ohhoh :D Meidän neiti kun puolvuotta täytti, piti laskee pinnasängystä pohjaa. Ei onneks ehtiny tipahtaa ku alko laitaa vasten kavuta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tomera tyttö! :D Onneksi ei sattunut kuinkaan :) Meidän ei viel tartte sitä pohjaa laskea, Pate on niin harvoin omassa sängyssään ja ei kyllä muutenkaan sieltä minnekään osaisi lähteä :D

      Poista