torstai 12. marraskuuta 2015

Syntymäpäivä juhlat

Eilen vietimme mun syntymäpäivää perheiden kanssa kahvittelu merkeissä. Olin leiponut mangojuustokakun minkä oon kerran aikaisemminkin tehnyt ja juustokakku sai paljon kehuja, jippii! :) Pate puettiin juhlavaatteisiin ja veimme hänet sitten päiväunille vielä ennen juhlia, mutta poika vetäisin yllättäen kahden tunnin päikyt partsilla ja heräsi kun ensimmäiset vieraat olivat jo pukemassa takkejaan ja lähdössä. :D Onneksi kaikki kuitenkin ehtivät nähdä Pateakin, vaikka edes vaan vähäisen. Serkukset viihtyivät pitkään vierekkäin Paten leikkimatolla ja vuorotellen ihmettelivät toisiaan. Ne jotka seuraavat mua instagramin puolella niin ovat jo nähneet mun uudet lahjaksi saadut Pentikin porot! Mun mielestä ne ovat niin kauniita ja ajattomia. Oon jo pidemmän aikaa ihaillut ja haaveillut omasta sellaisesta. Käytiin tiistaina Anttilassa ostamassa uudet punaiset joulukuusen koristeet kun samalla näin ison glitterisen koriste peuran. Kysyin Matiakselta että saanko mä ostaa itelleni tollaisen "halpis pentik poron" ja onnellisena lähdin kaupasta peura kainalossa. Mentiin sieltä suoraan mun porukoille syömään ja sisko antoi mulle synttärilahjan, Pentikin pussissa. Äitikin antoi mulle lahjan ja sekin oli Pentikin pussiin paketoituna. En voinut uskoa silmiäni kun avasin paketit! Olin juuri ostanut halpisversion kun ne porot ovat niiiiiin kalliita eikä sellaisiin ole nyt varaa sijoittaa. Nyt mulla on oma Pentik poro ja vielä kaksin kappalein! Miten voikaan olla niin "pienestä" näin onnellinen. Lopuksi kuvia eilisen juhlista. :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti