tiistai 3. maaliskuuta 2015

Viikko 26


 Rv 24+2: Normipäivä töissä. Siivouspäivä kotona, olo on vähän väsynyt, iso ja onnellinen :) Vauva potkii ja liikkuu kokoajan.

Rv 24+3: Wuhuu viikonloppu alkaa! Oltin illalla meidän kaveripariskunnan luona viettämässä aikaa ja illemmalla meillä oli akustinen keikka Hyvinkään Jalostamossa. Keikka meni hyvin, vaikka mulla oli kyllä vaikeuksia keskittyä pelkkään soittamiseen. Johtuen varmaan tästä mun raskaudesta ja mahasta? Tai ehkä eniten soittoasennosta. Ja keikan jälkeen lepäilin ja istuin vain mutta kotiin lähtiessä kun käveltiin autolle päin, niin piti kävellä ihan etukumarassa ja vatsaapidellen kun vatsaa pisti ja sattui. Hiitasti kävelin autolle ja jouduin nostamaan käsillä jalat auton kyytiin koska vatsaan sattui. Nauraminenkin sattui, joten vatsalihakseni varmaan kipeytyivät keikan aikana. Välillä huomaan rumpuja soittaessani että oon niin keskittynyt siihen soittamiseen niin jännitän vatsaani ja soittaessa unohtuu keskittyä siihen että rentoutuisi ja rentouttaisi masun. No kivut lähti levolla pois! :)

Rv 24+4: Ikäviä ''kuukautis'' kipuja on ollut koko hiton päivän. Inhottava ja epämukava olo. Olo on muutenkin aika nuutunut enkä aluksi olisi jaksanut lähteä kylään mutta mentiin sittenkin Matiaksen siskon ja hänen miehensä luokse kyläilemään ja oltiin sillä reissulla kevyet 5 tuntia, heh :) Hauskaa ja mukavaa oli. Nähdään suht harvoin niin puhuttavaa riittää, varsinkin kun A on myös raskaana ja pari kuukautta mua edellä.

Rv 24+5: Käytiin taas Matiaksen mummon luona kylässä. Sitä aiemmin käytiin kiertämässä löytötex ja jälkikäteen haettiin mäkkäristä kotiin ruuat! Tilasin kokista mutta sainkin fantaa. Myyjä varmaan luki mun ajatukset koska tajusin vasta tilauksen jälkeen että olisin sittenkin halunnut mielummin colan sijasta fantaa mitä Matiaskin otti! Kotona oli sitten ihana yllätys kun pussissa odottikin kaksi fantaa. :D

Rv 24+6: Kohtua vihloi töissä pienesti ja ärsyttävästi pitkin päivää. Kotona oli taas niitä menkkakipuja. Poika potkii ja liikkuu ihanan paljon. Mutta nyt voin sanoa että tänään tunsin ensimmäistä kertaa pari inhottavaa potkua. Makasin aamulla juuri heränneenä selälläni ja poika potkas kolmesti niin kovaa ja niin keskelle vatsaani, tuohon navan kohdalle. Tuntui todella epämielyttävältä ja niin ärsyttävältä että mun piti liikkua ja vaihtaa asentoa jotta potkiminen loppuisi. Jännä miten nopeasti asiat muuttuvat, vaikka tämä olikin yksi yksittäinen kerta, mutta vielä reilu neljä viikkoa sitten en tuntenut liikkeitä ja oli siksi vähän paha mieli ja nyt kun odotus on vihdoin palkittu ja parisen viikkoa vierähti niin oon täällä jo tuskailemassa niiden potkujen kanssa! :D Mutta ihanaahan se vain on että vauva potkii ja liikkuu. <3

Rv 25+0: Selkäkipua ja ikävää vihlontaa on ollut pitkin päivää.. inhottavaa! Palelin töissä ja kotonakin. Olo on toodella väsynyt! Mutta jihuu, me ollaan nyt viikolla 26 <3

2 kommenttia:

  1. Moi! Oon lueskellut sun blogia alusta asti, mä tuun viikkoa sua jäljessä. Oletko kokeillut lämmintä kauratyynyä selkäkipuiluun? Mä sain kaveriltani sellaisen lahjaksi ja tänään ekan kerran käytin, koska selässä oli myös inhottava kipu. Olin tietokoneelle ja annoin tyynyn vaan olla alaselkää vasten, niin kivut on kyllä lähteneet kokonaan pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, kiva kuulla ja onnea raskaudestasi! :) En ole vielä kokeillut vaikka ystäväni antoi sellaisen mulle viime kuussa. Mulla on skolioosin takia muutenkin kuin vain raskauskipuja selässä, mutta täytyisi kyllä koittaa jaksaa sitä tyynyä kokeilla. Niin monet ovat sitä suositelleet :) Ja mikäs sen parempaa kun saada luonnollista kivunlievitystä raskaana ollessa!

      Poista